26 oktober 2006

Ärtsoppa

Har köpt världens största stearinljus och vill sitta ensam och titta på det, nu när det äntligen blivit mörkt om kvällarna.

Men jag vet att det inte är bra i längden, så jag ringer en kompis och nu har jag bara trekvart på mig innan jag måste gå och dricka en öl och snacka lite skit. Det är nog nyttigt.

Det var gårdsdag i helgen. Jag har fortfarande ont i ryggen. Bättre idag dock. Men jag missade veckans badminton. Jag missar fan hälften av gångerna. Hoppas inte min jävla motspelare som alltid vinner tröttnar på mig, för jag uppskattar verkligen att jag äntligen hittat någon slags motionsverksamhet som jag kan tänka mig fortsätta med.

Varför är det nästan bara gubbar som spelar badminton?

2 kommentarer:

Catherine sa...

oj! hur stort är världens största stearinljus? och hur stort bor du egentligen ;)

Puckohue sa...

Stort ljus

Fast det är ingen amerikansk flagga på mitt.