16 maj 2005

Nu finns det att göra

Såhär i vårtider rasar det plötsligt in massor med arbetsuppgifter. Det är bra, antar jag. Dels för att det är en del nya uppgifter som kan utvecklas till något roligt och dels för att jag just tagit lite väl mycket ledigt med påföljande ekonomiska... tja inte bekymmer, men.... ja, mindre i kassan helt enkelt.

I Eve går det bra. Är just påväg att arrangera mitt första mini-RP-event för några nybörjare. Hoppas det går vägen.

Tove fyller år. Blir kanske några öl ikväll.

Igår hämtade jag folk på stationen två gånger, vilket var skoj.

Åt med Sebastian på Savoys franska bar, Café Rasoir. Jag åt svampsoppa. Den var för mustig. Är jag kanske överkänslig mot salt i soppor? Jag brukar tycka lunchsoppan på Elysée är så salt att det knastrar mellan tänderna.

Fick en del dåliga nyheter i helgen också. Sorgligt när folk mår dåligt.

Inga kommentarer: