06 mars 2007

Hemma

Äsch, batteriet tog slut i telefonen och de hade ingen riktig elektricitet på hotellet, bara någon slags dockhus-kontakter.

Southampton verkar vara ett rätt trist ställe faktiskt. Vi frågade några invånare "Vad tycker ni vi ska göra här i Southampton?" och dom kunde inte heller komma på någonting.

På vägen tillbaks till Heathrow körde vi om Brighton som verkade mycket trevligare vid en första kort anblick. Så då fick vi parkeringsböter...

Jag ser nu också att jag inte nämnt att två timmar efter att tjejen på hyrbilsstället frågade "Vill ni ha heltäckande försäkring?" och jag svarade "Nej!" blev vi påkörda bakifrån av Mrs Nigel med man (Nigel). Även om det var deras fel antar jag att jag aldrig kommer att få tillbaks den ganska stora deponerade självrisken.

Hursomhelst blev det en lagom bisarr resa med allt från Stonehengebesök över trafikolycka till månförmörkelse och årets första uteservering.

Inga kommentarer: