10 maj 2007

Alla dessa beslut

Jag har hamnat i en situation där jag måste besluta mig om jag ska slänga bort en otrolig massa pengar på en verksamhet jag länge velat ägna mig åt. Det finns massor av minus och plus och jag måste väl så småningom bestämma mig för något, men det är besvärligt. Att fatta beslut. Att bestämma sig. Jag trodde det var det man hade andra människor till.

I kommer det att bli en massa spelspelande på lördag, med föreningen. På kvällen kanske öl och musik på Barbros när Camillas band Donkeyshot spelar där.

Nästa vecka blir det helg i Ts stuga för att fira hennes födelsedag. Funderar på att ta med karaoke-grejorna för att hennes kompis ska bli glad. Till helgen mammas födelsedagsutflykt till Louisiana.

Några helger framöver blir det Explosions in the Sky på Debaser om jag är i stan. Bästa sättet att skaffa hörselskada.

Sen kanske några dagar på Gotland med T, om det går att pussla ihop.

Se så mycket annat det fanns att tänka på ;)

Och så har jag fått en stor röd finne mitt på näsan. Det känns som när jag var fjorton och de kallade mig Rudolf med röda mulen igen.

Inga kommentarer: