14 februari 2006

Rom nästa

Idag åker jag til Stockholm med T och imorgon vidare till en vecka i Rom. Köpte Lonely Planets guide igår. Är det fortfarande dom som gäller? Jag tror aldrig jag köpt en reseguide förut.

Minst tre personer har påpekat att vi ska flyga och att det kan hända olyckor. Igår fick jag höra att det gjorts en Wallraffare om Ryan Air som kommer att sänka företaget. Inte för att jag är speciellt flygrädd, men jag har alltid tyckt att det är lite obehagligt. Jag kanske har blivit mer flygrädd eftersom jag tänker på folks kommentarer? Fast hade jag varit en sådan som lät sådant påverka mig hade jag nog inte cyklat till jobbet.

Skönt att komma bort. Det har varit svårt att få något gjort den senaste månaden. Får påminnelser om räkningar jag glömt - den som känner mig vet hur ovanligt det är.

Inga kommentarer: